Someone, Somewhere
In this French romantic comedy, Remy and Melanie are two strangers navigating single life in their early thirties. Although they’re blind to each other’s existence despite living only blocks apart, a serendipitous encounter could bring these two soulmates together — assuming Paris’ contemporary dating scene doesn’t destroy their souls first.