Les Chevaliers du Zodiaque : La Légende du Sanctuaire
Athena, the goddess tasked with protecting the Earth, is hidden from the forces of evil. But her life is in danger. Seiya and the Bronze Saints put on their armor to defend her. They head to the Sanctuary of the Grand Pope’s to face the formidable Gold Saints and try to save their goddess, as well as the future of humanity.
In the beginning, there was a Goddess tasked with protecting the Earth. Athena, guardian of balance, was hidden from the Forces of Evil. When her life is threatened, Seiya and the Bronze Saints don their armor. They are Athena’s Protectors, the Knights of the Zodiac. To save their Goddess and the future of the Earth, they must reach the Sanctuary of the Grand Pope and face his legendary army of the 12 Gold Saints. The great battle of the Knights of the Zodiac begins.