Dragon Ball Super
With the battle against Majin Buu over, peace has returned to Earth. Between planning weddings, birthdays, and new training regimes, the Z fighters live their normal lives while a new danger travels through the galaxy. The God of Destruction is coming, his sights set on finding the mysterious Super Saiyan God. Are our heroes ready to face the powers of a god?
Goku trains on King Kai’s planet while Beerus and Whis continue their path of destruction.
Beerus seeks out the unbeatable foe from his dreams and plans to test Goku's strength.
Bulma’s party begins! Trunks & Goten eye the bingo prizes—Dragon Balls lure the Pilaf gang!
Goku battles Beerus—can his strongest form match the power of the God of Destruction?
Beerus crashes Bulma’s party! Vegeta, haunted by memories, tries to keep him happy.
Transforming into a Super Saiyan God requires more Saiyans than they have—until Videl's surprise!
With the powers of a Super Saiyan God, Goku faces Beerus. The real battle begins!
Goku ramps up the battle, but Beerus’ unbelievable power hits hard. Can Goku endure?
The battle between gods rages on, shaking the universe. Will it end before all is destroyed?!
Goku's power surprises Beerus as the universe holds on. Then he reverts—have his godly powers faded?