Interior Chinatown
Interior Chinatown follows the story of Willis Wu, a background character trapped in a police procedural trying to find his way into the larger story--and along the way discovering secrets about the strange world he inhabits and his family's buried history.
Willis gets a new partner. Lana gets a new partner. The show gets a new theme song.