Reservation Dogs
A half-hour comedy that follows four Indigenous teenagers in rural Oklahoma as they steal, rob and save to get to the exotic, mysterious and faraway land of California.
From Sterlin Harjo and Taika Waititi, "Reservation Dogs" is a half-hour comedy that follows the exploits of four Indigenous teenagers in rural Oklahoma. Filmed on location in Okmulgee, Oklahoma, the series is a breakthrough in Indigenous representation on television both in front of and behind the camera. Every writer, director and series regular on the show is Indigenous. This first-of-its-kind creative team tells a story that resonates with them and their lived experiences – and invites audiences into a surprisingly familiar and funny world.