(Girl) Friend
After a painful breakup, Vincent moves in with his best friend Néféli, a crazy lawyer. They make a pact: no more love, only friendship. But when Vincent meets Julie, the rules fade away. A beautiful story about friendship, love, and the thin line between the two.