L'invité
Fifty years old, three years unemployed, and with dwindling benefits, Gérard is at the end of his rope when a job opportunity in Indonesia comes up. To win over his new employer, Gérard invites him to dinner at his home.
Determined to make a good impression on his new boss, Gérard invites him to dinner, which was a big mistake. Panic-stricken, Colette, Gérard’s wife, calls in Alexandre, their PR guru neighbor. Alexandre resolves to give the couple the ultimate 24-hour makeover. Their apartment, interior design, lifestyle, taste buds, fashion sense, general knowledge... Nothing is overlooked!