Au Bistro Du Coin
In a surge of solidarity, the residents of a neighborhood rally together and decide to put on a show to help a homeless man. Soon, the whole neighborhood is flocking to the local bistro for the preparations, much to Manu’s dismay. Bertrand, the dry-cleaner, Vasarelli, the cop, Fanny, the crepe-maker, and Jules, the young musician! Behind good intentions often hides bad faith. It’s an opportunity for joyful arguments, unlikely friendships, and passionate discussions.