Men in Black 3
Agent Jay travels back in time to 1969, where he teams up with a younger version of Agent Kay to stop an evil alien from destroying the future.
Agents J (Will Smith) and K (Tommy Lee Jones) are back... in time. J has seen some inexplicable things in his 15 years with the Men in Black, but nothing, not even aliens, perplexes him as much as his wry, reticent partner. But when K's life and the fate of the planet are put at stake, Agent J will have to travel back in time to put things right. J discovers that there are secrets to the universe that K never told him — secrets that will reveal themselves as he teams up with the young Agent K (Josh Brolin) to save his partner, the agency, and the future of humankind.