Un Vrai Bonhomme
Tom, a shy and sensitive teenager, is about to start at a new high school. To help him settle in, he can count on the advice of Léo, his big brother and true mentor. Léo sets out to make Tom a real man, but his omnipresence quickly turns into a toxic influence.