The Musical, Total Cinema
Whether adored or loathed, the musical is the focus of this immersive documentary following the production of the film Joli Joli. The cast members open up about their vulnerabilities and the challenges they faced. Amidst sprawling sets and complex stunts, the film explores the essence of the genre.
Whether adored or loathed, the musical is the focus of this immersive documentary following the production of the film Joli Joli. The cast members open up about their vulnerabilities and the challenges they faced. Amidst sprawling sets and complex stunts, the film explores the essence of the genre. A journey through laughter and tears into the singular world of musical cinema.