Bus Stop
Based on the Broadway hit by William Inge, this comic drama is about a rancher who falls for a nightclub singer while stranded at a bus stop in a blizzard.
A cowboy discovers the girl of his dreams and decides to make her his wife. She is more than reluctant to accept his proposal and he forces her to board a bus headed for Montana. The road is blocked and the journey is interrupted by an overnight stay at Grace's Diner. His brute approach will never win her heart, he apologizes and kisses her goodbye, only to discover she has grown to love him.