Let's Make Love
A billionaire, to be satirized in off-Broadway musical revue, unrecognized by producer-director, is hired to impersonate himself. Takes job to be close to leading lady but has trouble persuading her of his real identity.
Known as one of the world's richest, most powerful and eligible bachelors, Jean Marc Clement (Yves Montand) is not amused when he learns that an off-Broadway show plans on parodying his fickle ways. He'll do anything to stop the show - until he meets Amanda (Marilyn Monroe), the production's real show stopper! In a classic case of "if you can't beat 'em, join 'em" he auditions and lands a role playing himself! Underwhelmed by his lack of talent, Amanda all but ignores his romantic advances. In a desperate attempt to get her attention he hires Bing Crosby, Gene Kelly and Milton Berle (as themselves), to help him get his act together and win the woman of his dreams!