Les vieux fourneaux
Pierrot, Mimile, and Antoine, three childhood friends of 70 summers, appreciate that the only known way to dodge death is to grow old - and they are determined to ripen in style! However, their reunion at the funeral of Lucette, Antoine's wife, is cut short when Antoine stumbles upon an ancient letter that sends him out of his wits.