Titeuf le film
Disaster! Nadia is celebrating her birthday, and Titeuf isn't invited! Why? How could she forget him? But as an even bigger shock hits Titeuf's life and plunges it into chaos because, once again, adults are too clueless.
What on earth is going on? Nadia is about to celebrate her birthday, but Titeuf wasn't invited! As bigger disasters will push Titeuf's world further into chaos again, adults prove how lame they can be. True to form, Titeuf deciphers what is happening to him and devises strategies to fix his ailing life without losing sight of his true objective: to be invited to Nadia's birthday party!