Pris de court
Nathalie is a jeweler who has just moved to Paris for a new job and a new life with her two sons. But the jewelry store management suddenly changes its mind and tells her that the job is not for her. Nathalie wants to protect her children and decides not to tell them anything. This lie gives rise to more lies on both sides and the spiral begins.