Drone
Emilie has freshly arrived in Paris to study architecture. One evening, a mysterious drone appears at her apartment window. From then on, whenever Emilie is alone, the drone appears and follows her. Intrigued, Emilie wonders who is hiding behind this machine. When Emilie eventually tries to escape the drone, the trap closes in on her.
Emilie has freshly arrived in Paris to study architecture. At night, to make ends meet, she works as a cam-girl, something which she keeps to herself. Then, one evening, a mysterious drone appears at her apartment window.