Your Name
Mitsuha is a high school girl living in a rural town deep in the mountains. One day, she dreams that she is a boy living in Tokyo. Meanwhile, Taki, a high school boy living in Tokyo, also has a strange dream. He dreams that he is a high school girl living in the countryside. The strange dreams are recurring, and the two realize that they are switching places with each other.