Comment c'est loin
After ten years of doing nothing, Orel and Gringe, who are in their mid-30s, struggle to finish their first rap album. Their texts are mostly sex jokes and booze stories and reflect the everyday life they have in a small town from France. The problem is that they never really finished a song and when their producers want to meet, they must face a new challenge: Finish their first song.