Devenir
Violette Dorange sets out to fulfill her lifelong dream: to be on the starting line of the Vendée Globe. At the age of 23, she'll become the youngest person ever to achieve this feat. Surrounded by her team, she embarks on one of the most incredible challenges in her young career, juggling life as a sailor on her new boat and as a team leader on land as she faces a tumultuous three-year journey.