Les garçons et Guillaume, à table!
My earliest memory of my mother dates from when I was four or five: she called my two brothers and me to the table, saying, "Boys, Guillaume, dinner!" and the last time I spoke to her on the phone, she hung up saying, "Take care, my big girl." And, well, between the two, there were quite a few misunderstandings.