Firefly
Sci-fi western set 500 years in the future, in the aftermath of a universal civil war, that centers on the renegade crew of a small transport spaceship.
The crew of a starship travel through outer space after Earth's resources have diminished and forced them to look elsewhere in 2517. Captain Malcolm "Mal" Reynolds (Nathon Fillion) steers his bandit-crew through anything to keep them alive and flying.
The Serenity crew is coerced into pulling a train robbery, but the cargo is not what they expect.
The crew discovers the sole survivor of a Reaver attack aboard a derelict spacecraft.
Mal attends a social event where he hopes to secure a job, but instead finds himself in trouble.
Simon is kidnapped and the Serenity is forced to make contact with an Alliance ship.
The crew pulls a job in a town where Jayne once made some friends and a few lifelong enemies.
The Serenity engine explodes, leaving the crew low on oxygen and adrift in deep space.
Mal has a difficult decision to make about an opportunity to make a lot of money.
A bounty hunter named sets his sites on capturing River and manages to sneak aboard the Serenity.