Rocco
Meet Rocco, a curious squirrel who loves exploring nature and making new forest friends. Join Rocco on his adventures as he overcomes various challenges like learning to carry a juicy plum, crossing a puddle, keeping warm on a snowy day, and much more.
Rocco wants to take home beautiful dry leaves, tasty chestnuts and a giant leaf.
Rocco plays hide and seek with a chameleon and tries to pick cherries from a tree.
Rocco is fascinated by a spider spinning its web and has fun hopping around with a frog.