Charlie & the Shapes
Discover different shapes with Charlie. Charlie loves to play with his shape friends and help them solve different tasks by creating new objects using their shape properties.
Charlie and his friends play hide and seek, go sailing, and find a ball stuck in a tree.
The shapes compete to see who can stand on their head the longest and who's the strongest.
The Queen of Hearts looks for a star, and Arrow leaves directions so that his friends can find him.
Parallelogram can't find a stage to perform on, and Circle tries to teach Square how to roll.
Pentagon paints Charlie, and the Queen of Hearts wants to fly like her kites at the kite party.
Diamond is making biscuits shaped like diamonds, and Charlie and Arrow go in search of water.
Princess Star drops her wand, and Charlie and his friends try to fix a hole in the bridge.