From 179.90 TL a month for 3 months
Ayşe spent years in prison, accused of murdering her husband. Upon regaining her freedom, her sole aim is to reunite with her daughter Zeynep, who was taken from her years ago. However, her daughter has now been adopted by another man and does not know who Ayşe is. The only way for Ayşe to reunite with her daughter is to gain the trust of the man who adopted her, Kemal. The biggest obstacle in this process is her former mother-in-law, Suna, who blames Ayşe for her son's death and seeks revenge.
Ayşe spent years in prison, accused of murdering her husband. Upon regaining her freedom, her sole aim is to be reunited with her daughter Zeynep, who was taken from her years ago. However, her daughter has now been adopted by another man and does not know who Ayşe is. For Ayşe, the only way to achieve this reunion is to win the trust and even the heart of the man who adopted her daughter, Kemal. The biggest obstacle in this process is her former mother-in-law, Suna, who blames Ayşe for her son's death and seeks revenge. "Lies After Lies" explores a mother's struggle to reunite with her child and her fight for survival against society's prejudices.