Star Wars: Tales of the Empire
A six episode journey into the fearsome Galactic Empire through the eyes of two warriors on divergent paths, set during different eras. After losing everything, young Morgan Elsbeth navigates the expanding Imperial world toward a path of vengeance, while former Jedi Barriss Offee does what she must to survive a rapidly changing galaxy. The choices they make will define their destinies.
Offered the chance to stand trial for her crimes, Morgan instead seeks her destiny.