Our Story
A family struggling to survive in one of the poorer districts of the city and the eldest child, Filiz, hold on to life despite their alcoholic father Fikri. Filiz has devoted her whole life to her siblings, however, all of a sudden, Barış enters her life. When the protective attitude of Cemil, who is in love with Filiz, is added to this situation, things do not progress easily.
Life constantly brings Barış and Filiz together. Filiz has something to teach Kiraz.
Filiz and Barış cannot stay away from each other. Things are heating up on the siblings' side.
Barış's jealousy of Selim is increasing. Filiz suspects that Barış is hiding something.
During Savaş's surgery, Filiz supports Barış. Barış does not want to lose Filiz.
Filiz and Barış finally come together, but it seems as if the whole world is against this.
Filiz gets sick more often. Barış is of two minds while trying to understand what happened.
Barış’s secret is revealed. While Filiz is getting ready for the wedding, Nihal causes a disaster.
Barış's death shakes the whole family. Filiz has bigger problems than being a grieving widow.
Filiz is dealing with Merve, who says that she's Barış's sister, and forgets something important.
Filiz doesn't give up on her family. She tries to revive the restaurant that's been empty for years.