Tozluyaka
Ali and his friends' happy lives change overnight. As the long night goes on, they face their past secrets as doubts set in. Just when they think they won't get justice, a miracle happens that changes everything. In reality, nothing is as it seems as they head out to search for the truth.
The teens decide to find out the truth by entering the private school, but challenges await them.
The growing intimacy between Cemre and Ali angers everyone. Ali and the team discover new truths.
Realizing that what happened on the night of the concert was a lie, Ali decides to reveal the truth.
The war that started between teens has now shifted focus to adults as a paradigm shift occurs.
When homework gets assigned, the teens use the opportunity to get to know one another.
Kenan finds out a major truth. All clues point to Cemre, sparking suspicion amongst the teens.
The injustice done to Cemre makes Berk repent, as it does with Ali and his friends.
Ali acquires the footage Kenan has been keeping as they hunt down the sender of the messages.
Everyone believes the killer is Kenan. While trying to clear his name, Kenan asks Cemre for help.
The first victims of Cemre's game are revealed. The residents of Tozluyaka target Çağrı and Ege.