The Office
Led by the comically incompetent Michael Scott, employees plod along at Dunder Mifflin's Scranton-based paper supply branch, where foibles, feuds and office romances unfold through the lens of an ever-present documentary crew.
Andy steps up when he learns his family is broke; Dwight gets a radio interview.
With Jim away, Pam struggles to manage the kids and accidentally brings lice to work.
The office tries to get couples' discounts at the mall by pretending to be paired up.
Jim convinces Dwight to hire an assistant to the assistant to the regional manager.