The Tiny Bunch
Baby butterfly and his animal friends have fun together and help each other with the issues of the day: just like the day they went to the beach or did magic tricks or played in a band. Together, they solve the difficulties they face because they know that staying friends is the most important thing of all.
Join Baby, learn to do magic tricks, spend a day at the beach, build a snowman, and more.
Join Baby, sing the friendship song, go for a swim in the lake, pick flowers for Sheep, and more.
Join Baby, play with his friends, sail in Hippo's boat, try Rabbit's carrot cake, and go camping.
Join Baby, bake a carrot cake, play with a ball, drink freshly squeezed orange juice, and more.