Toto's Kindergarten
Toto and his best friend, Robbie, are toys that come to life in a kindergarten classroom after all the kids have gone home. The classroom transforms into an imaginary world where they discover what the kids learned and played with during the day and then have their own wonderful adventures.
Toto and Robbie help ducks to go for a swim, bring a calf home and go on a train ride.
Dr Toto fixes Robbie's broken antenna. Robbie sneezes and causes chaos in the kindergarten.
Toto and Robbie find a fire engine , decide to have a dance party and look after a new baby robot.