Shin Ultraman
The continued appearance of giant unidentified life forms known as S-Class Species (Kaiju) has become commonplace in Japan. The Japanese Government issued the S-Class Species Suppression Protocol. In the midst of threat, a silver giant appears from beyond Earth's atmosphere.
Conventional weapons have no effect on them. Having exhausted all other options, the Japanese Government issued the S-Class Species Suppression Protocol and formed an enforcement unit, known as the SSSP.
The members chosen for the unit are: Captain Kimio Tamura, strategic planner Shinji Kaminaga, unparticle physicist Akihisa Taki, and biologist Yumi Funaberi.