The Mobfathers
Every three years, the five leading Hong Kong gangs choose a representative to stand for election as mobfather of the underworld. Each candidate has their strengths and weaknesses, and trust amongst the gangs is lacking.
Chapman To and Herman Yau, who collaborated on 2015’s psychological thriller "Sara," work together once more in this dark comedy. In the seedy underground world of Hong Kong, once every three years five leading gangs choose a representative to stand for election as mobfather of the underworld. Each candidate has their strengths and weaknesses, and trust amongst the gangs is decidedly lacking.