Reign of Assassins
When Bodhi, the legendary Indian monk, died, great men searched far and wide for his remains to obtain limitless power. Centuries later, Drizzle (Kelly Lin), an assassin, eliminates Zhang Haiduan, a high-ranking court official, and his son, setting off a chain of events that changes everything.
In 428 AD, Bodhi, a prince from Southern India, converted to Buddhism and set off for China, earning a hallowed reputation as a mystical martial artist. Following his death, rumors spread that his remains contained the secret to obtaining limitless power. Now, centuries later, a team of deadly assassins known as The Dark Stone searches emerges from the shadows. When their best assassin, the ruthless Drizzle (Kelly Lin), eliminates Zhang Haiduan, a high-ranking court official, and his son, Renfeng (Guo Xiaodong), it sets off a chain of events that changes everything.