Stigmatized Properties
Yamame Yamano, an unsuccessful comedian, starts to live in a stigmatized property when his senior tells him that doing so could get him on TV. Consequently, he moves into a room where a murder took place. When they view the film taped at the first property where he stayed, they see a mysterious white object and notice that the audio is distorted.