Premika
In a remote area of Bangkok, celebrities gather for a party in the woods where they find only an old-fashioned karaoke machine. While some of them prepare to sing, a young girl ghost wearing school uniform suddenly appears and starts killing people with an axe. The ghosts demands that each of the the survivors sing, one after another. If the performer sings out of tune or forgets the song lyric, death is the penalty.