The Outsiders
Pei Yu Yen, a good student, keeps a low profile at school. Ever since she meets Yu Hao, her life has changed.
Pei Yu Yen is a good student at school. She keeps a low profile as if she is a canary in a cage. Ever since she meets Yu Hao, her life has changed. He is the boy who impresses her.