Sheep Without a Shepherd
Husband and wife, Li Weijie and A Yu, live in northern Thailand with their two daughters Ping Ping and An An. One day, Ping Ping keenly attends a summer camp and meets Suchat, the son of a political candidate and police chief. Suchat begins recording videos of himself performing obscene acts on Ping Ping as an act of manipulation. Things only get worse when Weijie and Yu intervenes, leading the entire family to intensely fabricate a perfect alibi.
Husband and wife, Li Weijie and A Yu, has been living in northern Thailand for seventeen years with their two daughters Ping Ping and An An. Weijie runs an Internet service-providing shop and is a film enthusiast who likes to watch detective films and has deep knowledge on the subject. One day, Ping Ping keenly attends a summer camp and meets Suchat, the son of a political candidate and police chief. At the summer camp, Suchat begins recording videos of himself performing obscene acts on Ping Ping as an act of manipulation. After arranging for Ping Ping to meet him at a family warehouse one night, Suchat noticed that A Yu was there to intervene for Ping Ping. A scuffle ensues and Suchat is accidentally killed with a spade. Weijie learns of the incident and is determined to train the whole family to create the perfect alibi to evade police conviction.