Decision To Leave
In a case where a man fell off a cliff to his death, detective Haejoon gets to know the deceased man's wife, Song Seorae. Seorae shows no emotion toward her husband's death, which makes the police suspicious of her. During the investigation, Haejoon finds himself falling for her.
From an accident case where a man fell off a cliff to his death, detective Haejoon gets to know the deceased man's wife, Song Seorae. Unlike normal bereaved relatives, Seorae shows no emotion toward her husband's death, which makes the police suspicious of her. During the stakeout and investigation of Seorae's alibi on the day of her husband's death, Haejoon finds himself falling for her. On the other hand, the elusive Seorae, even knowing that Haejoon is suspicious of her, still faces him without hesitation. A suspect who hides her true intention meets a detective who is both suspicious and has feelings for her. What will happen to these two people in the end?