Helpless
Moonho and Kyungsun, a couple to be married, pull over at a rest stop on their way to their parents.’ When Moonho returns to the car with coffee, he finds the car door flung open in the pouring rain and the engine still running - his fiancée is nowhere to be found.
Moonho and Kyungsun, a couple to be married, pull over at a rest stop on their way to their parents.’ When Moonho returns to the car with coffee, he finds the car door flung open in the pouring rain and the engine still running - his fiancée is nowhere to be found. Her cell phone is switched off. All that’s left behind is her hair clip on the floor of the restroom.
In a desperate attempt to find his missing fiancée, Moonho rushes back to her apartment only to discover that it has been cleared out and the companies she worked for in the past don’t exist. As he goes deeper into the search, he finds that his fiancée is not the person he knew to be.