Ed Sheeran: The Sum of It All
Global superstar Ed Sheeran opens the doors to his life in this searingly honest documentary series.
Ed shares his career story and about falling in love, but plans change after life-altering news.
Ed has his fortress of friends, but his world spinning from the death of a friend impacts his music.
Ed performs with childhood hero Eminem and shares his new music publicly for the very first time.
After a performance tribute to Jamal, Ed and Cherry get good news and reflect on a turbulent year.