Heaven in the Dark
After sharing a passionate kiss with Pastor To, Michelle files sexual harassment charges against the pastor. The scandal and the proceedings take a toll on both of them in different ways. While the pastor finds himself turning away from his faith, Michelle tries to find her salvation in religion.
After sharing a passionate kiss with Pastor To, Michelle files sexual harassment charges against the pastor. The scandal and the proceedings take their toll on both of them in different ways. While the pastor finds himself turning away from his faith, Michelle tries to find her salvation in religion. When they meet again many years later, To and Michelle both realize that absolution was never the ultimate destination.