Concerts, Music
Purple colors the city of Los Angeles, as BTS brings their “Permission to Dance” concert to SoFi Stadium for the first time in two years. In a stadium radiating anticipation and cheer, splendid performances from “On” to “Permission to Dance” glorify the stage that now comes to life on screen. Be united once again by the power of music.