Spellbound
A do-or-die fight for love between Yeori, a woman who can’t date because of her unique sense, and Jogu, a man who struggles in love due to his skittish guts.
Due to her unique sense, Yeori is unable to live a normal life or even think about dating anyone. One day, cupid’s arrow strikes a horror magician with frail guts, Jogu, to fall for Yeori. Their sweet dating game turns into a sheer nightmare with ghosts getting in the way of their happiness. Although Yeori is used to it, Jogu is terrified and feels that his life is threatened. Despite the spine-chilling stumbling blocks, Yeori and Jogu cannot give up on their love and put up the fight of their lives to protect it.