Veteran
In this South Korean action comedy, Do-cheol is a hard-nosed detective who finds himself on a collision course with Tae-oh, the tyrannical young heir to the powerful Sunjin Group. When Tae-oh seeks retribution against Do-cheol by digging into the detective’s past, Do-cheol embarks on a one-man mission to test just how untouchable Tae-oh is.
In this South Korean action comedy, major crimes detective Do-cheol is enjoying a night out after closing an international case when he is introduced to Tae-oh, a seemingly untouchable exec with the Sunjin Group. Animosity quickly arises between the two as Do-cheol suspects Tae-oh of being on the wrong side of the law, only to be shut down by his boss. Tae-oh, meanwhile, escalates the standoff by targeting Bae, a truck driver who helped Do-cheol with his big case. When Bae ends up in the hospital after a violent encounter with Tae-oh, Do-cheol finds himself on a collision course with Tae-oh and the powerful family who protects him.