Hawkeye
Marvel Studios’ “Hawkeye” is an original new series set in post-blip New York City where former Avenger Clint Barton aka Hawkeye has a seemingly simple mission: get back to his family for Christmas. But when a threat from his past shows up, Hawkeye reluctantly teams up with Kate Bishop, a 22-year-old skilled archer and his biggest fan, to unravel a criminal conspiracy.