Who Killed Jenni Rivera?
This three-part documentary takes an in-depth look at the life and mysterious death of award-winning Latin music superstar Jenni Rivera. Featuring intimate footage and illuminating interviews, "Who Killed Jenni Rivera?" investigates the events leading up to her death and expertly re-examines the many lingering questions surrounding the 2012 plane crash that tragically took her life.