Story of... Chocolate
Tässä dokumentissa Judith Jones jäljittää suklaan alkuperää Mesoamerikassa, missä mayat ja atsteekit ensimmäisenä löysivät kaakaon. Hän tutkii, miten suklaa kehittyi paikallisesta herkusta maailmanlaajuiseksi ilmiöksi, josta miljoonien toimeentulo nyt riippuu. Liity Judithin matkaan, kun hän paljastaa suklaan kestävän vetovoiman ja kulttuurisen merkityksen.