Tarjous päättyy 6. toukokuuta
Rosie lähtee muiden reissaajien kanssa matkalle löytääkseen teen ja teen juomisen taustalla olevat ilmiöt. Teetä kasvatetaan ja tuotetaan yli 40 maassa ympäri maailmaa, mutta 1600-luvulla teetä oli tuotava kalliisti ja vaivalla Kiinasta.