Peep and the Paperplane
Paula-emon etsiessä ruokaa hänen Peep-poikasensa saa yllättävää apua paperilennokilta. Yhdessä he lähtevät tutkimaan ympäröivää taikamaailmaa, mutta pian kaksikon ystävyys joutuu koetukselle.